مزیت خرید طلای کم اجرت

2 بهمن, 1402
4 دقیقه زمان مطالعه
مزیت خرید طلا

مزیت و امتیازات خرید طلای کم اجرت: ارزشمندی طلا باعث شده است این فلز گرانبها به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری مطمئن قلمداد شود. خرید طلای دارای کارمزد کم می تواند علاوه بر زیبایی و جذابیت یک سرمایه گذاری اطمینان بخش به شمار آید. معمولآ اجرت طلاهای ساخت کشور ایران از حدود ۳ تا ۲۹ درصد متغیر می باشد.

بنابراین طلاهایی که اجرت آنها زیر ۱۰ درصد باشند طلاهای با اجرت پائین، طلاهای با اجرت ۱۰ تا ۲۰ درصد، طلای با اجرت متوسط و طلاهای با اجرت بالای ۲۰ درصد، طلا با اجرت بالا تعریف می شوند. بدون شک کارمزد طلاهای ساخت کشورهایی مانند ژاپن، ایتالیا و فرانسه از درصدهای بالاتری برخوردار هستند. در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص طلای کم اجرت، مشخصات طلای کم اجرت، نحوه خرید طلا، خرید آنلاین طلا و سرمایه گذاری طلا از طریق خرید طلای با اجرت مناسب به همراهان عزیز ارائه نمائیم.

مقدمه
اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلا با اجرت مناسب، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است. سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. همراهان عزیز گلدیج می توانند برای خرید طلا اعم از خرید طلا کم اجرت با قیمت مناسب و طرح های ظریف و جذاب، از تمام محصولات گلدیج و کالکشن مختلف در سایت و پیچ گلدیج دیدن فرمایند. بدون شک برای خرید طلا با قیمت و اجرت مناسب بایستی به دنبال گالری هایی باشید که از چرخه کامل تولید تا توزیع و فروش طلا برخوردار هستند.

این چرخه کامل باعث می شود هزینه و قیمت تمام شده طلا کاهش پیدا کند. پس با خرید از مجموعه ای که دارای چرخه کامل است خیالت از نظر قابل اعتماد بودن هم حل می شود. مجموعه طلاجواهری گلدیج بعنوان یکی از شرکت های تولیدی، توزیع کننده و فروش نهایی به مصرف کنندگان در صنف طلا است. بدیهی است کلیه محصولات گلدیج بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند.

طلای کم اجرت؟
طلای کم اجرت طلایی با اجرت یا کارمزد پائین است. همیشه طلای با اُجرت پائین لزوما طلای با کیفیت پائین قلمداد نمی شود. در بسیاری از اوقات فردی که طلایی را خریداری می کند صرفآ استفاده از محصول و زیبایی آن نبوده و به نوعی قصد پس انداز سرمایه خود به واسطه خرید طلا دارند. این افراد معمولا تمایل به خرید طلای با اجرت مناسب هستند.

اجرت یا کارمزد طلا چیست؟
زمانی که طلا یا مصنوعات مرتبط با طلا خریداری می شود علاوه بر ارزش خود طلا که شامل وزن و عیار آن می‌شود، یک هزینه دیگر به نام کارمزد ساخت نیز باید پرداخت شود. شما می‌بایست دستمزد و حقوق کسانی که بر روی آن قطعه طلای خام کار کرده‌اند را هم بپردازید. پس مقدار پولی که بابت هر گرم ساخت به کارخانه، کارگاه و بنکدار پرداخت می‌گردد، اصطلاحا کارمزد ساخت طلا یا همان اجرت طلا نامیده می شود. اجرت یا کارمزد ساخت طلا، بسیار متنوع بوده و از قانون و فرمولی پیروی نمی‌کند. اجرت طلاهای ساخت کشور ایران از حدود ۳ تا ۲۹ درصد متغیر می باشد.

بنابراین طلاهایی که اجرت آنها زیر ۱۰ درصد باشند طلاهای با اجرت پائین، طلاهای با اجرت ۱۰ تا ۲۰ درصد، طلای با اجرت متوسط و طلاهای با اجرت بالای ۲۰ درصد، طلا با اجرت بالا تعریف می شوند. البته کارمزد طلاهای ساخت کشورهایی مانند ژاپن، ایتالیا و فرانسه از درصدهای بالاتری برخوردار هستند. همچنین مصنوعاتی که مدل جدیدتری هستند، معمولاً اجرت بالاتری نسبت به مدل‌های قدیمی دارند. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در کارمزد طلا می‌تواند میزان سهم و نقش فرد طلاساز در درست کردن مصنوعات طلا باشد. کارمزد ساخت طلاهایی که با استفاده از دستگاه‌ لیزر ساخته می‌شوند، کمتر هستند. هر چقدر در حین ساخت مصنوعات طلا، کسری طلا زیادتر باشد، کارمزد افزایش پیدا می‌کند. نکته جالب دیگر در مورد کارمزد طلا این هست که کارمزد یک نوع کار بر روی دو فلز متفاوت، اجرت‌های متفاوتی دارند.

طلای کم اجرت
چرا طلا با اجرت کم بخریم ؟
عوامل متفاوتی در تصمیم گیری افراد برای خرید طلا و مصنوعات مرتبط با طلا نقش دارند. از جمله این موارد می توان به سلیقه شخصی آنها، بودجه و توان مالی، هدف از خرید محصولات طلا اعم از سرمایه گذاری یا زینتی اشاره کرد. تمام این موارد می‌توانند انگیزه ای باشند تا افراد را به خرید طلا با کارمزد پائین تشویق کنند. افرادی که بودجه کمتری را برای خرید طلا در نظر می گیرند به واسطه انتخاب طلا کم اجرت مبلغ پایین تری را می ‌پردازند.

همچنین محصولاتی که طراحی ساده و به اصطلاح مینیمال دارند. یا محصولاتی که فرآیند ساخت آنها به صورت لیزری هستند، هزینه طراحی و ساخت کمتری خواهند داشت. امروزه بسیاری از افراد از طرفداران طرح های ساده و ظریف هستند. لذا طلایی که انتخاب می کنند، اجرت ساخت پایین تری خواهد داشت. به یاد داشته باشید که خرید طلا کم اجرت به منزله خرید طلا کم کیفیت و یا کم ارزش تر نیست.

گلدیج و تامین طلا با اجرت مناسب
کارمزد یا اُجرت مبلغی است که بابت درست کردن طلای خام پرداخت می شود. آنچه در این بین مهم است اینکه پس انداز طلا یکی از روش های تاثیر گذاری است که ارزش پول افراد را حفظ کرده و افزایش می‌دهد. کارشناسان حرفه ای گلدیج همواره در تلاشند. با دادن اطلاعات کافی و ضروری، فرآیند انواع خرید طلا از جمله خرید طلای کم اجرت را تسهیل نمایند تا هموطنان عزیزمان با خیالی آسوده از تولید کننده اصلی خرید کنند. باید توجه داشته باشد که خرید طلای کم اجرت بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است. خرید طلای کم اجرت برای بسیاری از خانم های آسان پسند، بازار بسیار پر سود برای استفاده بیش از پیش از این عنصر گرانبهاست.

باتوجه به سیاست های گلدیج، این مجموعه همواره درصدد ارائه محصولات با بهترین کیفیت مورد نظر و قیمت معقول و منصفانه برای مخاطبان خود بوده است. لذا کلیه محصولات گلدیج به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف نسبت به سایرین از قیمت مناسبی برخوردار هستند. اگر به قوانین و شرایط بازار خرید و فروش طلا تسلط نداشته باشید و از مراحل درست آن آگاه نباشید، ممکن است متحمل ضرر و زیان شوید. اعتماد و اطمینان به محل خرید طلا(گالری، کارگاه، بنکداری و…)موضوع حائز اهمیت دیگری است که خریدار طلا بایستی بدان توجه کافی داشته باشد.

سخن پایانی
در این مقاله تلاش شد در زمینه کارمزد طلا، اجرت طلا، طلای کم اجرت و… اطلاعاتی برای همراهان عزیز گلدیج ارائه شود. آنگونه که اشاره شد اجرت طلا به دلیل وجود واسطه ها نسبی و متغیر است. بدون شک طلای کم اجرت برای سرمایه گذاری مناسب تر از خرید شمش‎ و طلای آبشده هست. بایستی همواره بخاطر داشته باشید. در زمان خریدطلا، خریدسکه و خرید سایر مصنوعات مرتبط با طلا و همچنین خرید جواهرات مورد علاقه خود به مغازه ها و فروشگاه های معتبر طلا که مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر دارند، مراجعه نمائید.

گلدیج برآن است تا نقش و جایگاه خود را بعنوان یکی از شرکت های تولیدی، توزیع کننده و فروش نهایی به مصرف کنندگان در صنف طلا، بیش از پیش نمایان سازد. گلدیج در زمره شرکت های فعال در حوزه طلا و جواهرات است. که با بهره مندی کامل از فرآیند تولید، توزیع، فروش و مشاوره سرمایه گذاری(کارگاه تولیدی، بنکداری و مغازه داری) در زمینه خرید و فروش طلا و جواهرات در تلاش است. با حذف واسطه ها، در زمینه حداکثر سازی سود و منافع مشتری از طریق متناسب سازی قیمت و ارائه طلاعای با اجرت مناسب نقش ایفا نماید.

بدون شک تامین طلا و جواهر از بنکداری و کارگاه تولیدی و فراهم نمودن بستر و فضای آزادی عمل در انتخاب آگاهانه طلا و جواهر، در زمره اهداف، برنامه ها و اصول ما است. پیشنهاد و توصیه اکید ماست در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید. موضوعی که همواره مورد تاکید رییس اتحادیه طلا و جواهر نیز بوده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.